THE CLIENT:

Slovenský developer Cresco group od roku 1992 vybudoval množstvo rezidenčných a komerčných projektov. Jedným z aktuálnych kľúčových projektov sú Slnečnice, nová mestská štvrť na okraji bratislavskej Petržalky.

Klient kladie dôraz na kvalitu, dizajn a inovácie — rovnako ako my. Vznikli tak ideálne podmienky na to, aby sme mohli spoločne pripraviť skutočne výnimočný projekt.

THE CHALLENGE:

Slnečnice sú v kontexte Bratislavy výnimočný projekt, avšak bolo pri ňom potrebné adresovať niekoľko výziev.

Jednou z nich je lokalita. Blízkosť lužných lesov je lákavá, u potenciálnych kupcov však vyvoláva obavy z toho, že sú Slnečnice ďaleko od centra mesta, rovnako aj od občianskej vybavenosti.

Druhou výzvou bolo nájsť spôsob, ako Slnečnice odlíšiť na konkurenčnom trhu s nehnuteľnosťami a zákazníkom ukázať, prečo žiť práve tu.

THE DELIVERY:

Nový web Slnečníc sme navrhli presne taký, aký je aj samotný projekt — inovatívny a odlišný. Vedome sme stavali web tak, aby sme odstránili všetky pochybnosti a vyvolali zapamätateľný zážitok z návštevy webu.

Už na domovskej stránke sme návštevníkom interaktívnou a príťažlivou formou ukázali, ako blízko je to v skutočnosti zo Slnečníc do mesta a aká bohatá a dostupná je občianska vybavenosť v ich okolí. Hneď na úvod sme tak odstránili jednu z najväčších bariér a postavili celý projekt do príťažlivého svetla.

To nám následne umožnilo vtiahnuť návštevníkov hlbšie a odkomunikovať všetky argumenty v prospech Slnečníc. Pretože týchto argumentov je skutočne veľké množstvo, dali sme si záležať na tom, aby sme všetky informácie usporiadali jasne a logicky. Na kľúčové miesta sme tiež cielene pridali možnosť rovno si dohodnúť obhliadku priestorov.

Vďaka tomu môžeme vyťažiť maximum potenciálu na komunikáciu a oslovenie širokého spektra zákazníkov. 

Čo z toho vyplýva pre potenciálnych kupcov?

Rozhodnutie o kúpe bytu je jedným z veľkých životných momentov. Všetky časti nášho riešenia boli preto navrhnuté tak, aby ľuďom umožnili jednoducho a intuitívne nájsť všetko potrebné a odpovedať na ich prípadné otázky.

Prepracovaná 3D navigácia, porovnávač bytov, dohodnutie obhliadky viacerých bytov jedným klikom — to všetko pomáha potenciálnym kupcom rozhodnúť sa.

Navyše, všetky spomenuté funkcionality webu sme vďaka interaktívnemu kiosku preniesli aj priamo na predajné miesto a vytvorili tak ďalší priestor, kde ľudia môžu zažiť Slnečnice. 

Výsledok?

Nový web okrem iného pomohol nastaviť súčasnú komunikáciu projektu. Všetky nadštandardné funkcie a riešenia sme na stránke spojili do jedného cieľa — viesť návštevníkov k presvedčeniu a rozhodnutiu, že Slnečnice sú miestom, kde chcú žiť. A počet predaných bytov to potvrdzuje.

Zobraziť celý projekt.

 

Ďalšia práca