ERP Systém Miranda

Komplexné riešenie pre produktívne riadenie agentúr.

Ako riadiť firmu v 21. storočí

Či už vediete marketingovú, kreatívnu alebo eventovú agentúru, manažovanie biznisu so sebou prináša špecifické výzvy. Musíte sa vyrovnávať s nepretržitým prívalom nových informácií, kontrolovať produktívne fungovanie všetkých oddelení a popritom dohliadať na financie a nových aj existujúcich klientov. A na to je tu Miranda.

Náš príbeh

Miranda vznikla ako odpoveď na náš vlastný naliehavý problém: ako manažovať firmu, organizovať jej chod a podporiť jej rast a rozvoj? Jednoznačne sme potrebovali systém, ktorý by nám pomohol udržiavať fungujúcu firmu a zároveň by umožnil škálovať náš biznis.

Preskúmali sme mnohé existujúce projektové a ERP systémy. Niektoré z nich boli príliš základné a ďalší rozvoj ani neumožňovali. Iné boli príliš komplikované na používanie a vytvárali zbytočné bariéry presne tam, kde mali veci zjednodušovať.

Preto sme sa rozhodli vytvoriť si systém, ktorý by sme my sami radi používali. A výsledkom je Miranda.

Do dnešného dňa je jedným z kľúčových pilierov nášho nepretržitého rozvoja a pomáha nielen nám ale aj ďalším firmám manažovať ich biznis lepšie a úspešnejšie.

 

Aké sú hlavné výhody Mirandy?

Pravdepodobne jeden z najdôležitejších bodov: Miranda robí jednoducho všetko preto, aby vám zjednodušila fungovanie – bez ohľadu na to, či ste CEO alebo Office manager.

Miranda je intuitívna a jednoduchá na implementáciu a používanie:

Ak viete používať email a internetový prehliadač, viete používať Mirandu.

Všetko na jednom mieste:

Od dochádzky a dovoleniek cez manažovanie projektov, úloh a aktivít až po finančné plánovanie, cenové ponuky a fakturáciu. V Mirande si vytvárate internú databázu, ktorá vášmu tímu pomôže podávať špičkový výkon.

Menej zmätku, viac produktivity.

Čím menej času strávite vy a vaši zamestnanci prepínaním medzi množstvom aplikácií a systémov s rozdielnymi rozhraniami a ovládaním, tým viac času môžete všetci venovať tomu, na čom naozaj záleží.

Praxou preverený ekosystém:

Miranda bola vystavaná na základe reálnych potrieb dynamickej a rýchlo rastúcej spoločnosti. Preto v nej nenájdete žiadne zbytočnosti – iba vysoko výkonný systém. To, že funguje, vieme – závisí na nej náš vlastný biznis.

Plne responzívna, rýchla a škálovateľná:

Tak ako sa vyvíja a rastie vaša firma, tak rastie aj Miranda. Preto je založená na cloudovej technológii a je plne responzívna – poskytuje vám teda plnú funkcionalitu bez ohľadu na typ zariadenia. Navyše, ak si potrebujete prispôsobiť Mirandu vašim špecifickým potrebám, sme pripravení vám pomôcť.

Sledujte a zlepšujte svoju produktivitu:

Dôležité pravidlo hovorí „What gets measured, gets improved“. S Mirandou viete jednoducho sledovať jednak svoju ziskovosť ale aj ziskovosť konkrétnych klientov, projektov alebo zamestnancov.

 

Dôležité funkcie Mirandy pre riadenie firmy:


Prehľadné údaje o chode a stave firmy:

Vďaka Mirande máte kompletný prehľad o všetkom, čo sa vo vašej firme deje. K dispozícii tiež máte spoľahlivé podklady pre všetky strategické rozhodnutia.

Project management, financie a reporting na jednom mieste:

Od úvodnej cenovej ponuky cez alokovanie zdrojov a aktivít až po záverečné reporty a vyhodnotenia – Miranda vám pomáha udržať všetko prehľadné a jednoduché. Automatické notifikácie, ktoré tiež pomáhajú udržiavať produktivitu celého tímu a eliminujú zbytočné chyby.

HR modul:

Manažovanie dochádzky a dovoleniek ale aj sledovanie otvorených pozícií, uchádzačov a pohovorov.

Integrovaná knowledge base:

Podporte rozvoj vášho biznisu vďaka vašej vlastnej internej databáze overených postupov.

Rozdielne úrovne používateľského prístupu:

Každý zamestnanec má k dispozícii iba tie dáta, ktoré sa týkajú jeho pozície.

Zákaznícka podpora:

Pomôže vám vyťažiť z Mirandy maximum a vyrieši akékoľvek mimoriadne udalosti, ktoré by mohli nastať.

Kontakt

Tento výpočet vlastností a výhod Mirandy nie je zďaleka kompletný. Ak chcete vedieť viac o tom, ako môžete riadiť vašu firmu lepšie, napíšte nám. Radi sa s vami spojíme.

Bratislava

viac

New York

viac
x